Kraj

Beko wraca z reklamą pralek, ale spotu nie zmienia

Ruszyła kampania reklamowa pralek Beko wykorzystująca spoty reklamowe emitowane w sierpniu i we wrześniu ub.r. Kampania potrwa od 25 stycznia...

Ruszyła kampania reklamowa pralek Beko wykorzystująca spoty reklamowe emitowane w sierpniu i we wrześniu ub.r. Kampania potrwa od 25 stycznia do 24 lutego, obejmuje telewizję (m.in.: Polsat, TVN Siedem, TV4, At Media, TVN24). Dwa spoty wybrano spośród międzynarodowych spotów opracowanych przez agencję reklamową TBWA i zaadaptowano na rynek polski. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampanię wspierają działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications. Kampania ma na celu dalsze wzmocnienie świadomości marki oraz wsparcie grupy produktowej, jaką są pralki.

– Pralki to ważna grupa produktowa w strategii Beko. Jeśli chodzi o sprzedaż pralek ładowanych od frontu, obecnie znajdujemy się w czołówce. Naszym kolejnym celem jest objęcie pozycji lidera w tym segmencie. Z tej przyczyny, a także powodu dużej popularności spotu promującego pralki Beko zdecydowaliśmy się na umieszczenie go wśród tegorocznych działań marketingowych – mówi Orhan Sayman, dyrektor regionalny Beko na Polskę, Czechy, Węgry i Słowację. (DD)