Kraj

Hypermedia stworzyła serwis Actimel dla Danone

Agencja interaktywna Hypermedia przygotowała dla firmy Danone internetowy serwis mleka jogurtowego Actimel. Znalazł się on w sieci 7 listopada br....

Agencja interaktywna Hypermedia przygotowała dla firmy Danone internetowy serwis mleka jogurtowego Actimel. Znalazł się on w sieci 7 listopada br. Budżet przeznaczony na jego uruchomienie wyniósł 30 tys. zł. Serwis jest tłumaczeniem serwisu angielskiego z dodatkowymi informacjami przeznaczonymi na rynek polski. “Chcemy połączyć funkcjonowanie serwisu z promocjami i konkursami dotyczącymi produktu. Na początku przyszłego roku planowana jest także kampania reklamowa serwisu” – mówi Maciej Warzecha, wiceprezes Hypermedia. Serwis ma charakter informacyjny i jest podzielony na części dla zwykłych konsumentow i dla profesjonalistów (Danone promuje Actimel jako produkt wspierający naturalne mechanizmy obronne organizmu osłabione przez stres, zmęczenie czy nieprawidłową dietę). W grupie docelowej serwisu znajdują się osoby w wieku do 40 lat, wśród których wymieniane są matki małych dzieci, rodziny czy sportowcy. W polskim dziale Danone’a ma powstać osobny dział do obsługi serwisu. Actimel wszedł na polski rynek w czerwcu br. Hypermedia obsługuje m.in. PKO BP, operatora telefonii komórkowej Era oraz PZU. (PU)