Przetargi

Przetargi będą po wakacjach

Kolejne przetargi Totalizatora Sportowego ruszą po wyborze operatora systemu.

Totalizator Sportowy przesuwa zapowiadane przetargi na innych poza ATL-em kooperantów marketingowych.

Przypomnijmy – przedstawiciele Totalizatora Sportowego deklarowali, że kolejne konkursy ruszą po wybraniu partnera do obsługi reklamowej (została nim agencja Tuba – patrz MMP24 z 9 kwietnia br.).

Wojciech Szpil, wiceprezes Totalizatora Sportowego SA odpowiedzialny za marketing, wyjaśnił, że planowane przetargi dotyczące kooperantów marketingowych TS wystartują dopiero po wakacjach. – Będziemy weryfikować wszystkie firmy, które dla nas pracują, do końca roku chcemy zakończyć ten proces – mówi. Oznacza to, że ruszą przetargi na obsługę BTL-ową, internetową itp. Na razie nie ma jednak planów przetargu mediowego – obsługą TS w tym zakresie zajmuje się ZenithOptimedia Group.

Opóźnienie w przeprowadzeniu przetargów TS związane jest z przedłużającym się przetargiem dotyczącym wyboru nowego operatora – dostawcy sieci (gry i losowania online). Obecnie usługi dla spółki w tym zakresie świadczy międzynarodowa firma G-Tech, z którą umowa wygasa pod koniec 2011 r. – do tego czasu TS musi mieć już wdrożony nowy system operacyjny. Według Szpila przetarg dotyczący wyboru operatora ma się zakończyć w drugiej połowie lipca i dopiero wtedy ruszą przygotowania do dalszych procedur związanych z innymi dostawcami usług.