W tym tygodniu ruszyła wspólna kampania reklamowa biura podróży Scan Holiday (grupa TUI Poland) i paryskiego Disneylandu. Spoty prezentujące atrakcje Disneylandu emitowane są m.in. w: TVN Style, TVN24, TVN Meteo, a także w kanałach wchodzących w skład pakietów At Mediów i Discovery. To pierwsza reklama paryskiego Disneylandu w polskiej telewizji.
Spot reklamowy z duńskiego rynku na potrzeby kampanii w Polsce adaptowała agencja reklamowa Brasil, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest obsługujący TUI Poland. Kampania potrwa do 10 czerwca.
– W ramach naszej promocji przy rezerwacji do końca czerwca wszystkie dzieci do 12. roku życia podróżujące razem z rodzicami nocują i bawią się w paryskim Disneylandzie za darmo. Jedyne koszty, jakie muszą ponieść, to cena podróży – już od 350 zł – zachęca Piotr Haładus, dyrektor marketingu TUI Poland, który wskazuje też, że touroperator jest jedynym oficjalnym dystrybutorem tej oferty na polskim rynku.