Kraj

Pierwsza reklama paryskiego Disneylandu w telewizji

Scan Holiday proponuje: na Dzień Dziecka jedźcie do Disneylandu. Pod Paryżem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQXCdfGoWNdM%26hl%3Dpl_PL%26fs%3D1%26%22%7D
W tym tygodniu ruszyła wspólna kampania reklamowa biura podróży Scan Holiday (grupa TUI Poland) i paryskiego Disneylandu. Spoty prezentujące atrakcje Disneylandu emitowane są m.in. w: TVN Style, TVN24, TVN Meteo, a także w kanałach wchodzących w skład pakietów At Mediów i Discovery. To pierwsza reklama paryskiego Disneylandu w polskiej telewizji.

Spot reklamowy z duńskiego rynku na potrzeby kampanii w Polsce adaptowała agencja reklamowa Brasil, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest obsługujący TUI Poland. Kampania potrwa do 10 czerwca.

– W ramach naszej promocji przy rezerwacji do końca czerwca wszystkie dzieci do 12. roku życia podróżujące razem z rodzicami nocują i bawią się w paryskim Disneylandzie za darmo. Jedyne koszty, jakie muszą ponieść, to cena podróży – już od 350 zł – zachęca Piotr Haładus, dyrektor marketingu TUI Poland, który wskazuje też, że touroperator jest jedynym oficjalnym dystrybutorem tej oferty na polskim rynku.