Kraj

BZ WBK promuje konta dla młodych

Ze względu na grupę docelową bank zdecydował się na wykorzystanie marketingu mobilnego.

Dom mediowy Universal McCann we współpracy z portalem Wirtualna Polska przygotował kampanię kont Banku Zachodniego WBK w serwisach mobilnych. Bank promuje w ten sposób Konta <30 przeznaczone dla młodych i aktywnych osób między 13. a 30. rokiem życia.

Kampania realizowana jest na serwisach Mini.WP.pl oraz Wap.orange.pl. Podstawowym formatem w niej używanym jest banner mobilny, który na największych ekranach osiąga wymiar 300×50 pikseli.

Autorzy projektu wyjaśniają, że zdecydowano się na wykorzystanie marketingu mobilnego w kampanii dla tego typu produktu, ponieważ jak pokazują badania, ponad trzy czwarte (77 proc.) osób korzystających z kontentu mobilnego to użytkownicy poniżej 30. roku życia.

Aby zwiększyć efektywność dotarcia do odbiorców, wybrano grupę telefonów komórkowych, których użytkownicy najczęściej pobierają kontent w postaci gier i aplikacji użytkowych. Są to m.in.: Nokia 3100, Nokia 5200, Nokia 6020, Nokia 6300, Nokia 6301, Nokia E65, Nokia E71, Nokia E75, Samsung SGH-E250, Samsung SGH-X640, Sony Ericsson K310i, Sony Ericsson K510i, Sony Ericsson K550i, Sony Ericsson K750i, Sony Ericsson W200i, Sony Ericsson W300i, Sony Ericsson W810i.