Kraj

Izmałkowa Consulting z nowymi klientami i menedżerami

Izmałkowa Consulting pozyskuje nowych klientów i wzmacnia zespół badań etnograficznych.

Firma Izmałkowa Consulting pozyskała nowych klientów, dla których będzie prowadzić etnograficzne projekty badawcze. Są to firmy Lukas Bank i Nestle.

Zdaniem kierownictwa firmy badawczej wzrasta zainteresowanie polskich marketerów badaniami etnograficznymi. Izmałkowa Consulting prowadzi obecnie kilka dużych projektów, w których bada zachowania konsumentów w ich naturalnych środowiskach: mieszkaniach, pracy, podczas zakupów, rodzinnych spotkań czy w trakcie zabawy.

– Najszybciej badania etnograficzne przyjęły się w branży FMCG oraz usługach. Obecnie sporo zapytań otrzymujemy od firm farmaceutycznych, telekomunikacyjnych i instytucji finansowych – mówi Julia Izmałkowa, założycielka firmy specjalizującej się w badaniach etnograficznych.

Firma wzmocniła też zespół badawczy i dział obsługi klienta. Koordynacją procesu badawczego zajmie się Barbara Kuś-Saxton, która dotychczas pracowała m.in. w Goal w Nowym Jorku oraz w warszawskiej agencji Human Sens. Nowym account managerem odpowiedzialnym za obsługę klientów biznesowych została Aleksandra Górka, która doświadczenia zdobywała w zagranicznych jednostkach fińskiego koncernu Ruukki oraz amerykańskiej korporacji UPS.

Przypomnijmy, że biurem Izmałkowa Consulting od października ub.r. zarządza Agnieszka Fabisiewicz, wcześniej pracująca w Danone i Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych.