Kraj

GaduAir wspólnie z Croppem

Gadu-Gadu i Cropp współpracują przy kolejnej akcji marketingowej. Tym razem Cropp daje 20 proc. zniżki na zakupy, jeśli klienci kupią w salonie starter GaduAir.

Spółka GG Network SA, właściciel m.in. komunikatora Gadu-Gadu, rozpoczęła wspólną promocję z marką Cropp (LPP SA). Klienci, którzy w salonach Croppa kupią starter pre-paid GaduAir za 20 zł, otrzymają 20 proc. rabat na zakupy, jeśli przekroczą kwotę 100 zł.

Celem działań jest przyciągnięcie uwagi osób młodych, nastawionych na
poszukiwanie oryginalności, silnych indywidualistów, którzy mają odwagę
eksperymentować i są otwarci na nowości – zarówno w dziedzinie mody, stylu
życia, jak i telekomunikacji. – Odwołując się do muzyki, bazujemy na silnych emocjach grupy docelowej, angażując się w organizację przedsięwzięć muzycznych. Zależy nam na wyeksponowaniu marki na tle elementów będących nieodłącznymi częściami stylu życia grupy docelowej czyli muzyki, koncertów i towarzyszących im imprez – tłumaczy Jarosław Rybus, PR manager GG Network SA.

Akcja potrwa do 23 maja. Oprócz salonów Croppa będzie promowana w radiu internetowym Open FM, komunikatorze GG oraz poprzez artykuły na portalu Gadu-Gadu.pl (wykorzystanie tzw. botów
wiadomości SMS do użytkowników GaduAir).

GG Network SA i marka Cropp współpracują marketingowo od 2009 roku. Strony działały wspólnie przy kampanii “Punkt GG” oraz akcji “Edek”, która trwała od grudnia 2009 do kwietnia br. Obecna akcja jest modyfikacją i kontynuacją dotychczasowej akcji “Edek”.