M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola bliżej konsumentów

Tomasz Wygnański | 18 maja 2010, 06:00

Marketer wdraża strategię "consumer engagement".

Joseph Tripodi, chief marketing and commercial officer w Coca-Coli, poinformował na konferencji Goldman Sachs Consumer Products Symposium o nowej strategii koncernu. Przekazane dane na ten temat są jednak dość ogólne.

Jedną z nowości jest globalne użycie pewnych motywów, kreacji dla osiągnięcia efektu synergii. Celem Coca-Coli jest niedopuszczenie do sytuacji, w której każdy z 206 rynków staje się osobnym silosem biznesowym.

Kolejna sprawa to integracja komunikacji marketingowej z innymi działaniami – polityką cenową i dystrybucją.

Jednym z kluczowym elementów ma być też strategia polegająca na zaangażowaniu. Coca-Cola ma wprowadzać do swojej komunikacji treści ważne dla konsumentów, takie jak sport czy filmy, aby uzyskać efekt faktycznego zaangażowania. W tym celu będą wykorzystywane zarówno media tradycyjne, jak i społeczności.

Joseph Tripodi stwierdził, że celem firmy jest utworzenie najbardziej zaawansowanego "systemu biznesowego" łączącego konsumentów z marką.

(na podst. "WARC")

Czytaj więcej na temat: ,