Kraj

Lublin na dużym ekranie

Ruszyła kampania miasta, na której przygotowanie wydano 775 tys. zł.

Przez ponad miesiąc – od 14 maja do 17 czerwca – w siedmiu największych miastach Polski (w Katowicach, Lublinie, Warszawie, Łodzi, Krakowie, we Wrocławiu i w Poznaniu) będzie miała miejsce wizerunkowa kampania kinowa Lublina. Została zrealizowana na zlecenie kancelarii prezydenta Lublina.

45-sekundowy spot przedstawia emocjonalną historię, pokazuje obrazy miasta, zachęca, by Lublin stał się celem weekendowych wycieczek Polaków.

Reżyserem produkcji była Joanna Rechnio, scenografem Janusz Mazurczak, operatorem Witold Płóciennik. Nad całością czuwały studio filmowe Blast Factor Group oraz agencja reklamowa Albert Lumberjacker. Budżet projektu wyniósł 775 tys. zł brutto (w tym koncepcja kreatywna, czyli opracowanie scenariusza, nadzór autorski nad procesem produkcji filmu reklamowego – 44 tys. zł, produkcja filmu – 300 tys. zł, emisja filmu w kinach – 431 tys. zł).