Lek Polska należący do grupy Sandoz mimo wcześniejszych zapowiedzi (patrz MMP24 z 5 marca br.) nie zakończył w kwietniu br. przetargu reklamowego dotyczącego kompleksowej obsługi marki Ketonal.
W przetargu startowały cztery agencje: G7, Y&R, DraftFCB + Ad Fabrika i Grandes Kochonos. Grandes Kochonos wycofała się, a w procedurach nie uczestniczy też już G7. Z naszych informacji wynika, iż do badań trafiły propozycje dwóch pozostałych agencji. Jak się dowiedzieliśmy, wynik badań analiz jest “niejednoznaczny” i nie jest wykluczone, że nastąpi dogrywka pomiędzy agencjami. Nie udało nam się potwierdzić tych informacji u przedstawicieli Lek Polska.
Zwycięska agencja będzie się zajmować wszystkimi produktami marki Ketonal (maść, żel, tabletki), z wyjątkiem nowego wariantu – Ketonal Termo (plastry). Obsługą Ketonalu Termo po przetargu zajmuje się agencja reklamowa Bimers, która już pracuje nad pierwszymi projektami.