Kraj

S4 awansuje w dziale client service

Monika Wysocka zarządza zespołem obsługi klienta w warszawskim oddziale agencji.


S4 awansuje w dziale client service
Monika Wysocka, która do tej pory zajmowała stanowisko account managera, awansowała w strukturach agencji reklamowej S4 na group account managera. Będzie kierowała działem client service w warszawskim oddziale S4. Do tej pory nie było osoby zarządzającej warszawskim działem, który podlegał Agnieszce Cachro, p.o. client service director z krakowskiego oddziału agencji. Monika Wysocka podlega również Agnieszce Cachro.

Cały client service S4 liczy 12 osób, z czego w Warszawie pracują trzy.

Wysocka dołączyła do zespołu agencji w 2007 roku, zajmując wtedy stanowisko account managera. W S4 odpowiadała do tej pory za współpracę z takimi klientami, jak: Aviva CU, Lifetech, Volkswagen Bank Polska, Goodyear.

Przed rozpoczęciem współpracy z S4 pracowała w takich agencjach, jak: Salt & Pepper, CzteryCzwarte, Stargraphics oraz Gruppa66 Ogilvy