Kraj

SiroScan spróbuje sił w pielęgnacji i makijażu

Dystrybutor kosmetyków zapachowych, które przejął od P&G, wejdzie w nowy dla siebie obszar kosmetyków.

W dziale marketingu firmy SiroScan uruchomiono specjalny dział, który będzie się zajmował pozyskiwaniem do portfolio firmy i wprowadzaniem na nasz rynek nowych marek z kategorii beauty. Będą to brandy zarówno kosmetyków do pielęgnacji, makijażu, jak i zapachowych spoza oferty Procter & Gamble. Jak podkreśla Małgorzata Cecherz-Kowalska, marketing director SiroScan, w tym kierunku firma zamierza rozwijać się w Polsce.

Zarządzanie nową strukturą powierzono Agnieszce Stankiewicz, która awansowała na stanowisko new business development managera, podlegającego bezpośrednio dyrektorowi zarządzającemu firmy. Stankiewicz jest związana z SiroScan od dwóch lat, wcześniej jako brand manager odpowiadała za marki zapachowe premium z portfolio P&G.

Na razie SiroScan nie precyzuje, jakie brandy wprowadzi na rynek. Mają to być zarówno marki z najwyższej półki cenowej, jak i tańsze kosmetyki.

Przypomnijmy, że wiosną ub.r. portfolio produktów P&G Prestige Products przejęła międzynarodowa firma dystrybucyjna SiroScan. Wśród głównych marek w portfolio znajdują się: Dolce & Gabbana, Valentino, Gucci, Hugo, Boss, Escada, Baldessarini oraz Boss Skin, Puma, Tom Tailor, Naomi Campbell, Cindy Crawford, Gabriela Sabatini, Christina Aguilera, Bruno Banani i Mexx.