M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

G+J Polska stawia na produktową komunikację "Naj"

Joanna Dziwisińska | 20 maja 2010, 06:00

W pierwszej połowie czerwca br. na rynku zadebiutuje "Naj" po zmianie na miesięcznik. Jego komunikacja będzie mocno produktowa.

"Naj" (G+J Polska) w nowym kształcie – jako miesięcznik (o zmianie cyklu wydawania tytułu informowaliśmy m.in. w MMP24 z 13 kwietnia br.) – ma pojawić się na rynku na początku czerwca br. Wydawca wciąż nie ujawnia ceny okładkowej magazynu oraz wielkości nakładu, w jakim się ukaże. Jak podkreśla jednak Agnieszka Doleżych, wydawca tytułu, nakład będzie dużo większy niż tygodnika. Dotychczas średni tygodniowy nakład tygodnika "Naj" łącznie ze wszystkimi mutacjami wynosił 200-300 tys. egz.

Zmiana cyklu wydawania pisma zostanie wsparta kampanią reklamową o charakterze produktowym. Tym samym wydawca chce odróżnić pismo od drugiego ze swoich miesięczników – "Claudii", która obecnie realizuje promocję wizerunkową.

Kampania "Naj" zostanie przygotowana przez dział marketingu wydawnictwa we współpracy z agencją Young & Rubicam. Za planowanie i zakup mediów będzie odpowiedzialny Starcom. Dokładna wartość budżetu działań nie jest znana. Ma być porównywalna z wydatkami, jakie G+J przeznaczy na promocję "Claudii".

Czytaj więcej na temat: , , , , ,