M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wrigley przenosi media do Starcomu

Maciej Burlikowski | 20 maja 2010, 06:00

Wrigley przenosi budżet mediowy z MediaVestu do Starcomu ze względu na konflikt interesów.

Wrigley (Mars Inc.) zdecydowało o przeniesieniu swojego budżetu zakupu mediów w Stanach Zjednoczonych z MediaVestu do Starcomu ze względu na możliwy konflikt interesów, choć całościowo budżet i tak pozostaje w grupie Starcom MediaVest Group (Publicis Groupe).

W 2008 r. Wrigley wydało na media 250 mln dol., natomiast w ub.r. ze względu na kryzys obcięło wydatki do 169 mln zł (dane: Kantar Media).

Tydzień temu Kraft Foods ogłosił, że konsoliduje budżet mediowy w MediaVeście. Kraft jest długoletnim klientem MediaVestu, ale niedawno przejął firmę Cadbury, rywala Wrigleya.

W oświadczeniu Wrigley potwierdził, że chodziło o potencjalny konflikt interesów MediaVestu i dlatego zdecydowano się na przeniesienie budżetu do Starcomu. Rzecznik firmy podkreślił jednak, że Wrigley jest zadowolone ze współpracy ze Starcom MediaVest Group i zamierza ją kontynuować.

(na podst. "Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,