M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BRE chwali się, jaki jest duży

Maciej Burlikowski | 20 maja 2010, 06:00

Z emisji akcji bank chce zebrać 2 mld zł, więc w kampanii wizerunkowej przekonuje inwestorów, że warto.

BRE Bank w nowej strategii na lata 2010-2012 ogłoszonej na początku marca br. zapowiedział mocniejsze otwarcie w bankowości detalicznej (consumer finance), zwiększenie sprzedaży kredytów innych niż hipoteczne, rozbudowę oferty produktowej i "selektywne podejście" do klientów korporacyjnych. Aby zrealizować te założenia, bank przeprowadzi emisję akcji z prawem poboru (dla dotychczasowych akcjonariuszy), z której chce pozyskać 2 mld zł. Aby ich do tego przekonać, BRE przygotował wizerunkową kampanię reklamową.

Zapisy na akcje trwają od 19 do 26 maja i w tych dniach bank będzie prowadził komunikację wizerunkową. W spocie, który jest emitowany w TVN24 oraz TVN CNBC, Mariusz Grendowicz, prezes BRE Banku, chwali się, że BRE jest trzecim pod względem kapitałów (sumy bilansowej) bankiem w kraju oraz że ma silne marki detaliczne mBank i Multibank, co trzecie konto internetowe zaś otwierane jest w mBanku.

Reklamy prasowe pojawią się w dziennikach: "Gazecie Wyborczej", "Rzeczpospolitej", "Gazecie Giełdy Parkiet" i "Pulsie Biznesu", oraz w internecie, m.in. w portalach: Onet.pl, Money.pl i Wyborcza.biz.

Kreację przygotowała agencja Red8, planowaniem i zakupem mediów ATL zajął się dom mediowy MPG, natomiast online - Media Contacts.

27 maja rozpocznie się druga odsłona kampanii skierowana do klientów korporacyjnych. - Po zakończeniu zapisów na akcje z prawem poboru reklamy mówiące o nowej emisji zostaną zastąpione reklamami skierowanymi do klientów banku, głównie z sektora MŚP – zapowiada Paulina Rutkowska, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej BRE Banku. Główny przekaz "biznesowy" będzie brzmiał: "1 000 000 zł i więcej dla małych i średnich firm. Jedna decyzja kredytowa – wiele produktów. Wiele produktów – jedna platforma bankowości internetowej iBRE".

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,