M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Paweł Milcarz wchodzi na rynek audytu mediowego

Joanna Nowakowska | 21 maja 2010, 06:00

GreenAlley Consultants dystansuje się od dotychczasowych standardów branży audytorskiej.

Firma Pawła Milcarza (na zdj.) stawia pierwsze kroki na rynku usług strategicznych.

Proponuje doradztwo i audyt mediowy. Oferta konsultingowa skierowana jest przede wszystkim do średniej wielkości marketerów.

- Służę wsparciem od stworzenia strategii komunikacji po sformułowanie jasnych briefów implementacyjnych do agencji mediowych. W razie potrzeby oferuję również doradztwo w procesie wyboru domu mediowego. Najłatwiejszy element oceny, czyli audyt kosztów zakupu mediów, powierzam w całości naszemu międzynarodowemu partnerowi - AuditStar London - zapowiada Paweł Milcarz, założyciel i partner zarządzający Green Alley.

Rozdział kompetencji z zakresu doradztwa strategicznego i audytu kosztów ma służyć zapewnieniu najwyższej jakości w każdym z tych obszarów.

GreenAlley kieruje ofertę również do mediów (np. doradztwo przy konstruowaniu ofert, konsultacje merytoryczne dotyczące współpracy z domami mediowymi) oraz domów mediowych (wsparcie strategiczne). Dostęp do aktualnej wiedzy rynkowej, który zapewni bieżący kontakt z biurami reklamy mediów, ma być wyróżnikiem firmy Milcarza na tle lokalnej konkurencji z rynku audytu.

Paweł Milcarz dystansuje się od dotychczasowych praktyk polskich audytorów mediowych. - Sprowadzenie tego biznesu do obniżania cen zakupu mediów i utrwalanie "kultu taniego GRP" może się odbywać ze szkodą dla komunikacji. Chcę to uświadamiać klientom - deklaruje.

Model biznesowy GreenAlley zakłada kompletowanie zespołu ekspertów na potrzeby realizacji poszczególnych zleceń. Firma obsługuje już pierwszych klientów, nie zdradza jednak szczegółów.

Paweł Milcarz jest związany z branżą reklamową od 1998 r., ostatnio pracował w ZenithOptimedia, łącząc trzy funkcje: client service directora, członka zarządu operacyjnego oraz koordynatora współpracy ZenithOptimedia z Toyotą w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej zdobywał doświadczenie m.in. w Universal McCann i PanMedia Western.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,