M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G wstrzymuje wydatki na kanały telewizyjne Bertelsmanna

Serwis Dzienny | 12 listopada 2001, 00:00

Procter & Gamble Co., jeden z największych reklamodawców stacji telewizyjnej RTL należącej do koncernu mediowego Bertelsmanna, zdecydował, iż nie zakupi...

Procter & Gamble Co., jeden z największych reklamodawców stacji telewizyjnej RTL należącej do koncernu mediowego Bertelsmanna, zdecydował, iż nie zakupi czasu reklamowego w niemieckiej telewizji w 2002 r. Decyzja ta będzie kosztować RTL utratę 65 mln dol. Wycofany budżet zostanie prawdopodobnie przejęty przez należacy do Leo Kirch kanał SevenOne Media oraz przez spółki zależne RTL - Super RTL, RTL 2 oraz Vox. RTL już od kilku lat cierpi z powodu coraz niższych przychodów reklamowych, a jeden z jej flagowych programów - "Milionerzy" - ma problemy ze sprzedażą swojego czasu reklamowego.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,