Kraj

Candia dla niemowląt

Francuzki będą przekonywać Polki do płynnego mleka modyfikowanego marki Candia.

Candia dla niemowląt
Candia rozszerza portfolio produktów dla najmłodszych o płynne mleko modyfikowane dla niemowląt od 6. do 12. miesiąca życia – Mamo, rosnę! 2. Jest to produkt będący alternatywą dla tradycyjnego mleka modyfikowanego w proszku. Grupą docelową nowości są aktywne mamy niemowląt i małych dzieci.

Wsparciem sprzedaży będzie kampania informacyjno-promocyjna w prasie i internecie. Ma na celu wzmocnienie świadomości i rozpoznawalności marki Candia oraz upowszechnienie mleka modyfikowanego w płynie w opozycji do panujących w Polsce stereotypów i przyzwyczajeń. Przygotowano wysoko zasięgową kampanię odsłonową oraz mailing. W internecie zamieszczone zostaną także tematyczne artykuły sponsorowane.

Na potrzeby kampanii powstała mikrowitryna produktowa www.mamorosne.pl z animacją 3D. Zorganizowano tam konkurs, który będzie trwał od 24 maja do 31 lipca. Nagrodą główną jest wycieczka do Paryża, nagrody dodatkowe to 50 misiów z Fabryki Misiów “Smyk” wraz z zestawem mleka Mamo, rosnę! 2.

W ramach kampanii nakręcono w Paryżu reportaż z życia francuskich mam. Reportaż wyreżyserowała Suzan Giżyńska, producentem jest Piotr Matecki. Film można obejrzeć w serwisie www.uskrzydlone.pl – portalu akcji prospołecznej organizowanej przez Candię, zrzeszającej młode mamy, dla których macierzyństwo nie oznacza konieczności porzucenia osobistych marzeń i aspiracji. “Uskrzydlone” w Facebooku będą informować o nowym wydarzeniu, jakim jest konkurs w mikrowitrynie www.mamorosne.pl.

Strategię i kreację kampanii wizerunkowej, portalu www.uskrzydlone.pl oraz reportaż z Paryża, animację 3D i mikrowitrynę www.mamorosne.pl przygotowała warszawska agencja Bed & Breakfast.
Za działania PR oraz zakup prasy odpowiada agencja Pro Signum z Krakowa. Zakupem internetu zajmuje się dom mediowy Value Media.