Kraj

Chmiel i Kajzer mają stworzyć nową strukturę sprzedażową PMPG

Wydawca m.in. "Wprost" tworzy nową organizację dla swoich struktur sprzedażowych i marketingowych.

Platforma Mediowa “Point Group” (PMPG) konsoliduje i reorganizuje działy sprzedaży i marketingu w ramach swojej grupy kapitałowej. Nowa struktura sprzedażowa ma ruszyć w połowie czerwca br.

Proces zmian, których szczegółów nie ujawniono, będzie nadzorował Andrzej Chmiel, członek rady nadzorczej PMPG SA. Wdrożenie nowej struktury w AWR “Wprost”, w której PMPG jest większościowym udziałowcem, koordynuje Artur Kajzer, od niedawna dyrektor biura reklamy tygodnika “Wprost”. Wcześniej strukturą tą kierowała Monika Godewska-Płużańska, która ze względów osobistych nie pełni już tej funkcji.

Andrzej Chmiel jest współtwórcą i dyrektorem marketingu Direct Capital Group, firmy doradczej zajmującej się rozwojem platform e-commerce pośredniczących w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, finansowych i inwestycyjnych online. Wcześniej przez ponad 12 lat był związany z Pepsi, do marca 2008 r. pełnił funkcję członka zarządu odpowiedzialnego za marketing Pepsi Cola General Bottlers Poland i odpowiadał m.in. za opracowanie i realizację planów marketingowych firmy.

Artur Kajzer dotychczas jako współwłaściciel firmy Watercraft zajmował się m.in. sprzedażą luksusowych jachtów. Poprzednio był m.in. pełnomocnikiem zarządu firmy mPunkt Polska, business development directorem w dwóch spółkach grupy marketingowej Euro RSCG. Wcześniej pracował jako dyrektor zarządzający RMB Polska Multimedia zajmującej się reklamą kinową, był również dyrektorem generalnym i szefem działu sprzedaży spółki Broker FM.