Zagranica

Przyznano nagrody reklamowe Cresta

Pod koniec października br. po raz 9. przyznane zostały nagrody reklamowe Cresta International Advertising w kategoriach konsumenckich i business-to-business. Zwycięzcą...

Pod koniec października br. po raz 9. przyznane zostały nagrody reklamowe Cresta International Advertising w kategoriach konsumenckich i business-to-business. Zwycięzcą Grand Prix w kategorii konsumenckiej został niemiecki oddział agencji Saatchi & Saatchi za telewizyjną kampanię Audi, natomiast zwycięzcą w kategorii business-to-business została francuska agencja BDDP & Fils za outdoorową kampanię dla Giraudy Billboard Network. W kategorii kampanii multimedialnych zwyciężył paryski oddział TBWA za francuską kampanię reklamową konsol PlayStation Sony. W kategorii reklamy telewizyjnej i kinowej w Republice Czeskiej nagrodę otrzymała agencja Mark BBDO za telewizyjną kampanię promującą Czeską Drużynę Paraolimpijską. Na short-liście konkursu najliczniejszą reprezentację miały Niemcy, które reprezentowało 15 prac. Nie było na niej żadnej pracy z Polski, natomiast pojawiła się tam 1 praca z Republiki Czeskiej i 1 praca ze Słowenii.