Kraj

KinADs ma obsługiwać kina niezależne

Kinga Dołęga-Lesińska, była dyrektor biura reklamy Multikina, założyła własną firmę.

Kinga Dołęga-Lesińska, wcześniej dyrektor biura reklamy Multikina, wystartowała z własną, konkurencyjną wobec swojego poprzedniego pracodawcy firmą KinADs. Nowa spółka ma się specjalizować w zarządzaniu powierzchnią reklamową w sieci kin tradycyjnych na terenie całej Polski (Multikino obsługujące 188 ekranów w multipleksach podpisało też umowy z kilkoma kinami studyjnymi na obsługę reklamową, a portfolio kin niezależnych ma być powiększane – patrz MMP24 z 15 maja br.).

Dołęga-Lesińska twierdzi, iż ma już pierwsze zlecenia od klientów, ale nie podała żadnych konkretów.

Kinga Dołęga-Lesińska z siecią reklamy kinowej Multikino związana była od 2004 roku. Wcześniej pracowała także u brokera reklamy kinowej New Age Media (NAM) jako sales supervisor. Multikino SA jest drugim po NAM największym operatorem multipleksów w Polsce.