Zagranica

Grand Clio dla TBWA i JWT

W finale konkursu reklamowego Clio przyznano dwie główne nagrody w kategoriach kampania zintegrowana i innowacje w mediach.

Jury wyróżniło południowoafrykański oddział sieci TBWA, który działa pod nazwą TBWA\Hunt\Lascaris. Agencja zdobyła nagrodę Grand Clio w kategorii kampania zintegrowana za projekt “The Trillion Dollar Campaign” przygotowany dla jednej z gazet w Zimbabwe.

Druga nagroda Grand Clio trafiła do JWT z Mediolanu. Zwycięska praca została zgłoszona w kategorii innowacje w mediach. Agencja jest autorem wyróżnionego projektu “Auditorium” dla Heinekena.

Nagrody specjalne w tym roku otrzymały: agencja reklamowa AlmapBBDO z Sao Paulo (Agencja Roku), firma Nike (Reklamodawca Roku), BBDO Worldwide (Sieć Reklamowa Roku) oraz dom produkcyjny MJZ (Firma Produkcyjna Roku).

(na podstawie “AdWeek”)