Kraj

Marek Dudkiewicz w GoodBrand & Company

Nowy konsultant w GoodBrand & Company zajmie się badaniami.

Do zespołu GoodBrand & Company na stanowisko badacza, konsultanta ds. CSR dołączył Marek Dudkiewicz. Absolwent UW, psycholog społeczny i socjolog, z branżą badań marketingowych związany od niemal 20 lat, dyrektor działu badawczego w Demoskopie, dyrektor w Pentorze, wcześniej badacz w agencji reklamowej McCann Erickson i w Bertelsmann Media (Świat Książki).

Realizował, nadzorował, konsultował setki projektów badawczych – najpierw jako badacz, potem  szef projektów, a następnie jako ich dyrektor. Uczestniczył w pracach zespołu konsultacyjnego ds. badań opinii w departamencie analiz i prognoz w Kancelarii Premiera RP w drugiej połowie lat 90.

Dudkiewicz to kolejna osoba zatrudniona ostatnio przez GoodBrands – w maju br. do zespołu dołączyła także Katarzyna Wierzbowska (patrz MMP24 z 17 maja br.).