Kraj

Golden Arrow bije rekord

Ponad 160 zgłoszeń wpłynęło do V edycji konkursu komunikacji marketingu zintegrowanego Golden Arrow.

Konkurs jest organizowany przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications (wydawcę m.in. “Media & Marketing Polska”).

– Najlepszy wynik w historii konkursu dobitnie pokazuje, jaki jest potencjał naszej branży – mówi Piotr Pokrzywa, dyrektor generalny SMB.

Na konkurs wpłynęły ostatecznie 162 prace w 14 kategoriach. Najwięcej zgłoszeń pojawiło się w kategorii marketing internetowy.

– Otrzymujemy w tym trudnym przecież dla branży okresie klarowny sygnał, że marketing zintegrowany właśnie w takich chwilach staje się dla coraz większej liczby marketerów narzędziem absolutnie priorytetowym – dodaje Juliusz Donajski, prezes VFP Communications.

Konkurs Golden Arrow organizowany jest od 2006 roku. W poprzednich czterech edycjach jury trzykrotnie przyznawało nagrodę główną grand prix.

W tym roku jury będzie przewodniczyć Tomasz Modzelewski, dyrektor marketingu Zelmer SA oraz prezes Zelmer Trading. Obrady jury, które wyłoni laureatów z przygotowanej wcześniej short-listy, odbędą się 14 czerwca br. Uroczysta gala i rozdanie nagród V edycji konkursu będą miały miejsce 25 czerwca br. w warszawskim Centrum Artystycznym “Fabryka Trzciny”.