M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agora debiutuje z "Metro City"

Jacek Piątkowski | 31 maja 2010, 06:00

W Warszawie ukazało się pilotażowe wydanie magazynu miejskiego "Metro City". Tytuł skierowany jest do młodych odbiorców i porusza głównie tematy związane z kulturą i stylem życia.

 

Założeniem magazynu jest niebanalne prezentowanie kultury miejskiej – tworzonej nie tylko przez artystów, lecz także zwykłych ludzi. "Metro City" prezentuje informacje o wydarzeniach kulturalnych, artykuły i felietony, recenzje, wywiady oraz kalendarium wydarzeń w stolicy. Duży nacisk położono na wizualną stronę magazynu.

W pierwszym numerze można przeczytać m.in. wywiad z Piotrem Najsztubem o życiu w Warszawie, artykuł o sztuce "tissu" - tancerkach wykonujących akrobacje na szarfach, oraz reportaż "O czterech Jankach, którym wyszło” – młodych ludziach, którzy z sukcesem rozwijają swoje pasje. W wydaniu znajduje się też obszerne kalendarium imprez i wydarzeń, które odbędą się w Warszawie w czerwcu, w tym m.in.: kinownik, teatralnik, klubownik i koncertownik.

"Metro City" to projekt pionu prasy bezpłatnej Agory. Nad pracami zespołu redakcyjnego czuwa Waldemar Paś - redaktor naczelny "Metra". Autorkami magazynu są Edyta Błaszczak, szefowa działu kultury dziennika "Metro", oraz Magdalena Mamajek-Mich, dyrektor artystyczna "Metra".

Magazyn "Metro City" dostępny jest w salonikach prasowych w cenie 3,99 zł z VAT, a także bezpłatnie w wybranych miejscach w Warszawie – m.in. w klubach, galeriach, teatrach, na uczelniach wyższych.

Tytuł promowany jest w kampanii, która obejmie m.in.: "Metro", "Gazetę Wyborczą", portal Gazeta.pl, ekrany CityINFOtv (AMS) w metrze warszawskim, stacje radiowe: Radio Roxy, Radio Złote Przeboje i Radio Tok FM.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,