Telewizyjna kampania reklamowa piwa Warka Jasne Pełne należącego do Grupy Żywiec SA rozpocznie się 17 listopada br. Od strony kreacji i strategii została przygotowana przez agencję McCann-Erickson. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Universal McCann. Szczegóły kampanii: jej budżet, cel, czas trwania, a także to, jakie media oprócz telewizji obejmie, nie zostały ujawnione. “Będzie to pierwsza kampania piwa w polskiej telewizji zgodna z założeniami nowelizacji ustawy antyalkoholowej, spoty będą emitowane wyłącznie po godzinie 23” – powiedziała Eliza Panek, specjalista ds. PR Grupy Żywiec SA. W kwietniu br. Grupa Żywiec wprowadziła piwo Warka Jasne Pełne na rynek ogólopolski i wsparła to posunięcie bardzo intensywną kampanią reklamową (która trwała do końca sierpnia br.) oraz cyklem wakacyjnych imprez plenerowych: Dni Warki, Pikniki Wareckie i Święto Warki. Wydatki na reklamę tego brandu w telewizji i prasie wyniosły od kwietnia do końca sierpnia br. 39,3 mln zł (źródło: Expert Monitor). Udział Warki Jasne Pełne w ogólnym rynku piwa w Polsce szacowany jest na ok. 4 proc. (na podstawie informacji Grupy Żywiec SA). Prezentacja nowego filmu reklamowego Warki Jasna Pełne odbędzie się w czwartek 15 listopada br. (PR)