Kraj

Grupa Żywiec rozpocznie kampanię reklamową Warki Jasne Pełne

Telewizyjna kampania reklamowa piwa Warka Jasne Pełne należącego do Grupy Żywiec SA rozpocznie się 17 listopada br. Od strony kreacji...

Telewizyjna kampania reklamowa piwa Warka Jasne Pełne należącego do Grupy Żywiec SA rozpocznie się 17 listopada br. Od strony kreacji i strategii została przygotowana przez agencję McCann-Erickson. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Universal McCann. Szczegóły kampanii: jej budżet, cel, czas trwania, a także to, jakie media oprócz telewizji obejmie, nie zostały ujawnione. “Będzie to pierwsza kampania piwa w polskiej telewizji zgodna z założeniami nowelizacji ustawy antyalkoholowej, spoty będą emitowane wyłącznie po godzinie 23” – powiedziała Eliza Panek, specjalista ds. PR Grupy Żywiec SA. W kwietniu br. Grupa Żywiec wprowadziła piwo Warka Jasne Pełne na rynek ogólopolski i wsparła to posunięcie bardzo intensywną kampanią reklamową (która trwała do końca sierpnia br.) oraz cyklem wakacyjnych imprez plenerowych: Dni Warki, Pikniki Wareckie i Święto Warki. Wydatki na reklamę tego brandu w telewizji i prasie wyniosły od kwietnia do końca sierpnia br. 39,3 mln zł (źródło: Expert Monitor). Udział Warki Jasne Pełne w ogólnym rynku piwa w Polsce szacowany jest na ok. 4 proc. (na podstawie informacji Grupy Żywiec SA). Prezentacja nowego filmu reklamowego Warki Jasna Pełne odbędzie się w czwartek 15 listopada br. (PR)