Kraj

Funkcjonalna Ustronianka w telewizji

Woda mineralna z jodem innowacyjnym produktem w ofercie Ustronianki. Trwa kampania sponsoringowa w TV.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAJTQFaqypwk%22%7D
Ustronianka SA, producent wody mineralnej pod tą nazwą, wprowadziła na rynek wodę mineralną wzbogaconą jodem.

Jak twierdzi marketer, to pierwsza na polskim rynku woda funkcjonalna, tzn. wzbogacona o tzw. wartość dodaną. Produkt pokrywa dzienne zapotrzebowanie na jod oraz poprawia metabolizm i zwiększa odporność organizmu.

Ustronianka z jodem wspierana jest kampanią w telewizji. Działania obejmują emisję billboardów sponsorskich w TVP, TVN, Polsacie i TVN Style. Równocześnie prowadzona jest kampania promująca markę naturalnej wody mineralnej Ustronianka. Obejmuje ona emisję 30- i 15-sekundowych spotów oraz billboardów sponsorskich w wybranych stacjach TV. Za kreację reklam odpowiada Heads Advertising, za planowanie i zakup mediów – Intermedia.