Kraj

Fiege z nowym dyrektorem marketingu

Tomasz Przybył został nowym dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w Fiege. Jest odpowiedzialny za rozwój sprzedaży usług logistycznych polskiego oddziału firmy oraz planowanie i realizację strategii marketingowej.

Tomasz Przybył, pełniąc funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Fiege, odpowiada za opracowanie, nadzór i realizację strategii sprzedaży firmy w Polsce. Jego działania mają na celu zwiększenie udziału Fiege w rynku poprzez rozwój współpracy z nowymi i aktualnymi klientami firmy oraz koordynację procesów przetargowych. Do obowiązków nowego dyrektora należy także zwiększanie świadomości marki Fiege na polskim rynku.

Tomasz Przybył ma ponad 11-letnie doświadczenie w branży logistycznej. Przez ostatnie trzy lata pracował jako dyrektor handlowy w firmie Wincanton. W latach 1999-2006 pełnił funkcję szefa działu handlowego w firmie Schenker. W obu firmach nadzorował realizację planów sprzedaży oraz współuczestniczył w rozwoju usług.