M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Crazy Mouse do celu

Beata Goczał | 2 czerwca 2010, 06:00

Agencja zrealizuje kampanię serwisu należącego do Wirtualnej Polski.

Agencja reklamowa Crazy Mouse zrealizuje kampanię wakacyjną serwisu geolokalizacyjnego Docelu.pl należącego do Wirtualnej Polski.                     

Docelu.pl to mapy Polski zamknięte w wyszukiwarce. Można tam znaleźć plany nawet najmniejszych miejscowości. Serwis zawiera ponad 1 mln danych teleadresowych. Użytkownicy mogą tu również zaplanować całą podróż z uwzględnieniem szczegółowych parametrów, w tym szybkości jazdy i rodzaju dróg.

Najintensywniejsze działania reklamowe realizowane będą od połowy czerwca w prasie, radiu
oraz internecie. Reklamy prasowe ukażą w takich magazynach, jak: "Elle", "Cosmopolitan", "Claudia", "Zdrowie", "CKM", "Playboy", "Shape", "Dobre Wnętrze", "Dlaczego?", "Film", "Machina", "Olivia", "M jak Mieszkanie", "Laif", "Enter", "Computerworld", "PC World" i "Kino Domowe".

Crazy Mouse to niezależna agencja reklamowa założona przez Adama Radziuna, który od ponad 20 lat zajmuje się reklamą. Doświadczenie zdobywał m.in. w: Young & Rubicam, DDB Needham Warszawa, Publicisie i VA Strategic Communications.

Crazy Mouse razem z domem mediowym Innovations i firmą Metropolis tworzy strukturę grupy marketingowej Innovations Communications Group.

W agencji reklamowej Crazy Mouse kreację dla Docelu.pl stworzył team kreatywny w składzie: Adam Radziun, Magda Pstrucha i Aleksandra Merecz.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,