Zagranica

Wirus Hi-Tech bije rekordy popularności [WIDEO]

Film reklamowy marketera obejrzano na YouTube już 4,5 miliona razy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXk_DigoxzTM%22%7D
Producent sportowy Hi-Tech odniósł sukces, inwestując w viral marketing. W sieci pojawił się film pt. “Liquid Mountaineering”, który w pseudodokumentalnym stylu opowiada o nowej dyscyplinie sportu, czyli bieganiu po wodzie. Trzej bohaterowie filmu robią to m.in. dzięki nowym butom firmy Hi-Tech.

Spot został przygotowany przez agencję reklamową CCCP z Amsterdamu.

Film jest szeroko dyskutowany na YouTube oraz na wielu blogach. Stał się również pretekstem do dyskusji telewizyjnych w programach emitowanych w Australii, Japonii, Brazylii i Korei Południowej.

(na podstawie “BrandRepublic”)