Kraj

Tak Tak na YouTube bije rekordy popularności

Reklama internetowej oferty Tak Taka bije rekordy oglądalności na YouTube.

Najnowszy spot telewizyjny Tak Taka (marka pre-paid Polskiej Telefonii Cyfrowej) promujący dostęp do internetu w telefonie cieszy się dużą popularnością w sieci. Stylizowana na film internetowy reklama w polskim serwisie YouTube w ciągu tygodnia od premiery ma już łącznie ponad 172 tys. wyświetleń.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FH0CgSDgsXko%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak twierdzą przedstawiciele operatora, to jeden z lepszych wyników w sieci w maju br. Według statystyk YouTube to najczęściej oglądany spot w kategorii “Nauka i technika” oraz najchętniej wyświetlany film w kategorii “Najpopularniejsze zakładki”. 

Film reklamowy promuje wprowadzone przez Tak Taka nowe rozwiązanie – otwarty dostęp do sieci przy niskiej, zryczałtowanej opłacie. Usługa Blueconnect Max pozwala klientom Tak Taka i Tak Taka Fona swobodnie korzystać z internetu w komórce bez limitu transmisji danych, za który zapłacą 9 zł miesięcznie.

Oferta internetowa Tak Taka ze zryczałtowaną opłatą za dostęp do internetu w komórce ruszyła 19 maja. Wspiera ją kampania reklamowa w mediach: w telewizji, radiu, internecie, kinach i na outdoorze. Kreację przygotowała agencja reklamowa G7, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.