Najnowszy spot telewizyjny Tak Taka (marka pre-paid Polskiej Telefonii Cyfrowej) promujący dostęp do internetu w telefonie cieszy się dużą popularnością w sieci. Stylizowana na film internetowy reklama w polskim serwisie YouTube w ciągu tygodnia od premiery ma już łącznie ponad 172 tys. wyświetleń.
Jak twierdzą przedstawiciele operatora, to jeden z lepszych wyników w sieci w maju br. Według statystyk YouTube to najczęściej oglądany spot w kategorii “Nauka i technika” oraz najchętniej wyświetlany film w kategorii “Najpopularniejsze zakładki”.
Film reklamowy promuje wprowadzone przez Tak Taka nowe rozwiązanie – otwarty dostęp do sieci przy niskiej, zryczałtowanej opłacie. Usługa Blueconnect Max pozwala klientom Tak Taka i Tak Taka Fona swobodnie korzystać z internetu w komórce bez limitu transmisji danych, za który zapłacą 9 zł miesięcznie.
Oferta internetowa Tak Taka ze zryczałtowaną opłatą za dostęp do internetu w komórce ruszyła 19 maja. Wspiera ją kampania reklamowa w mediach: w telewizji, radiu, internecie, kinach i na outdoorze. Kreację przygotowała agencja reklamowa G7, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.