Kraj

Bukmacherzy w czołówce sponsorów

Pentagon oszacował, że dzięki sponsoringowi drużyny w Ekstraklasie marketerzy uzyskali ekwiwalent promocyjny w wysokości ponad 7 mln zł. W czołówce znalazły się: BetClic, telewizja N oraz Bet-at-home.

Wartość ekwiwalentu reklamowego ekspozycji logotypów sponsorów głównych klubów Ekstraklasy w kanałach otwartych wyniosła w sezonie 2009/2010 ponad 7 mln zł – wynika z badań Pentagon Research. Marki, które uzyskały największy ekwiwalent, to: BetClic, telewizja N oraz Bet-at-home.

Celem badania było oszacowanie wartości ekwiwalentu ekspozycji sponsorów głównych klubów piłkarskiej Ekstraklasy. Analiza odbyła się na podstawie kosztu dotarcia (GRP) każdej ze stacji, w ramach której odbyła się emisja logo. Analizę prowadzono od lipca 2009 r. do maja 2010 r. w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3 – pasmo wspólne, TV Polonia, Polsat, TV4, Polsat Sport, TVN, TVN Turbo, TVN24. Badanie nie uwzględniało stacji Canal Plus Sport oraz Orange Sport.