Kraj

Mokate we włoskim wymiarze

Reklamę nowego produktu firmy wyreżyserował Andrzej Sawczuk. Marketer nie ujawnia nazw współpracujących z nim agencji.

Z początkiem czerwca br. rozpoczęła się kampania telewizyjna nowej marki kawy mielonej i ziarnistej Mokate Tostato All’Italiana. Spot reklamowy ma odzwierciedlać włoski styl i temperament produktu – adekwatnie do hasła przewodniego nowej marki: “Cmokate! Pobudza temperament”.

Sugerowana cena detaliczna kawy mielonej Classic (opakowanie 250 g) wynosi 5,99 zł.

 

Spoty reklamowe emitowane będą we wszystkich większych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, TVN, Polsat) do 22 czerwca br. Przez ten czas reklamy wyświetlane będą ponad tysiąc razy. Reżyserem filmu promocyjnego jest Andrzej Sawczuk. Kampania będzie intensywnie wspierana materiałami POS oraz licznymi działaniami trade’owymi.

 

Przedstawiciele Mokate nie ujawniają ani nazwy agencji reklamowej odpowiedzialnej za kreację, ani nazwy domu mediowego, który zaplanował i kupił media do kampanii.