Pod hasłem “Dwa wyświetlacze LCD. Podwójna zabawa na wyciągnięcie ręki” Samsung Electronics Polska rozpoczyna ogólnokrajową kampanię reklamową nowego aparatu fotograficznego z dwoma ekranami LCD – modelu PL150. Reklamy w telewizji, prasie
i internecie podkreślają innowacyjne rozwiązanie w postaci dodatkowego wyświetlacza
z przodu obudowy. Pozwala on m.in. na bardzo łatwe kadrowanie autoportretów czy zdjęć grupowych. Aparaty z dwoma wyświetlaczami Samsung promował już w ubiegłym roku, a o planach tegorocznej kampanii informowaliśmy w MMP24 z 14 kwietnia br.
Kampania skierowana jest do odbiorcy masowego, ze szczególnym uwzględnieniem osób młodych, kreatywnych, lubiących dobrą zabawę. Istotną grupę docelową nowego aparatu stanowią użytkownicy portali społecznościowych, którzy zamieszczają w nich swoje zdjęcia. Dodatkowy wyświetlacz LCD znakomicie ułatwia bowiem wykonanie atrakcyjnych autoportretów.
Główną osią kampanii będzie dynamiczny, “młodzieżowy” spot reklamowy emitowany
w głównych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVN, TVN Siedem, TVN24, Discovery, Hallmark, MTV, Viva, Comedy Central, National Geographic, Canal Plus Sport, nSport) od 31 maja do 20 czerwca br.
Dodatkowym wsparciem kampanii będą ogłoszenia w prasie oraz interaktywne bannery na stronach internetowych (m.in.: Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Fotopolis.pl, Fotografuj.pl, Optyczne.pl, Fotosik.pl, Gadu-Gadu, Facebook.com).
Przy realizacji tej kampanii Samsung współpracował z koreańską agencją reklamową Cheil Communications, polską MI Polska oraz domem mediowym Starcom.
Niezależnym elementem kampanii jest strona internetowa, na której za pomocą kamerki w komputerze można wykonać nietypowy autoportret. Ma to pozwolić użytkownikom przetestować w praktyce funkcję dodatkowego wyświetlacza z przodu obudowy aparatu.