Kraj

Samsung pyta: po co w aparacie dwa wyświetlacze?

Marketer rozpoczyna działania komunikacyjne wspierające sprzedaż nowego modelu PL150.

Pod hasłem “Dwa wyświetlacze LCD. Podwójna zabawa na wyciągnięcie ręki” Samsung Electronics Polska rozpoczyna ogólnokrajową kampanię reklamową nowego aparatu fotograficznego z dwoma ekranami LCD – modelu PL150. Reklamy w telewizji, prasie 
i internecie podkreślają innowacyjne rozwiązanie w postaci dodatkowego wyświetlacza 
z przodu obudowy. Pozwala on m.in. na bardzo łatwe kadrowanie autoportretów czy zdjęć grupowych. Aparaty z dwoma wyświetlaczami Samsung promował już w ubiegłym roku, a o planach tegorocznej kampanii informowaliśmy w MMP24 z 14 kwietnia br.

Kampania skierowana jest do odbiorcy masowego, ze szczególnym uwzględnieniem osób młodych, kreatywnych, lubiących dobrą zabawę. Istotną grupę docelową nowego aparatu stanowią użytkownicy portali społecznościowych, którzy zamieszczają w nich swoje zdjęcia. Dodatkowy wyświetlacz LCD znakomicie ułatwia bowiem wykonanie atrakcyjnych autoportretów.

Główną osią kampanii będzie dynamiczny, “młodzieżowy” spot reklamowy emitowany 
w głównych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVN, TVN Siedem, TVN24, Discovery, Hallmark, MTV, Viva, Comedy Central, National Geographic, Canal Plus Sport, nSport) od 31 maja do 20 czerwca br.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FumYWKEdG4fI%5C%22%20http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%22%7D


Dodatkowym wsparciem kampanii będą ogłoszenia w prasie oraz interaktywne bannery na stronach internetowych (m.in.: Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Fotopolis.pl, Fotografuj.pl, Optyczne.pl, Fotosik.pl, Gadu-Gadu, Facebook.com).

Przy realizacji tej kampanii Samsung współpracował z koreańską agencją reklamową Cheil Communications, polską MI Polska oraz domem mediowym Starcom.

Niezależnym elementem kampanii jest strona internetowa, na której za pomocą kamerki w komputerze można wykonać nietypowy autoportret. Ma to pozwolić użytkownikom przetestować w praktyce funkcję dodatkowego wyświetlacza z przodu obudowy aparatu.

Samsung pyta: po co w aparacie dwa wyświetlacze?