Kraj

Większy zespół w Brainshake

Łukasz Smoliński został managing directorem w agencji.

Do agencji Brainshake dołączył Michał Maciątek jako executive director. Jednocześnie Łukasz Smoliński, dotychczas strategic director, od czerwca br. zostaje managing directorem agencji.

Michał Maciątek będzie odpowiedzialny za główne obszary funkcjonowania Brainshake, m.in. za kreację oraz produkcję kampanii non standard. Maciątek z branżą związany jest od 7 lat, ostatnio z agencją El Padre (dawniej Eskadra Events), gdzie odpowiadał zarówno za kreację, jak i obsługę takich klientów, jak: Peugeot Polska, PZU, Bayer, Aster, L’Oreal czy Lexus. Wcześniej współtworzył agencję EMLab specjalizującą się w experiential marketingu. Karierę zawodową Maciątek rozpoczynał w Momentum (McCann Erickson Group).

Wraz ze zmianami personalnymi w agencji Łukasz Smoliński, dotychczasowy dyrektor strategiczny, obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego. Smoliński zajmie się strategią rozwoju Brainshake oraz pozyskiwaniem nowych klientów.

Brainshake specjalizuje się w innowacyjnych rozwiązaniach w zakresie komunikacji marketingowej, wykorzystując takie narzędzia, jak: guerilla marketing, ambient advertising, viral marketing, buzz marketing czy WOM.