Kraj

Restauracje Sphinx "Dla głodnych wrażeń"

Zasięgowa kampania reklamowa będzie promowała nowe menu i poszerzoną ofertę restauracji.

Sphinx rozpoczyna kampanię reklamową “Dla głodnych wrażeń”, która będzie promowała nowe menu i poszerzoną ofertę restauracji. Promocja obejmuje wprowadzone po raz pierwszy uzupełniające karty dań: menu śniadaniowe, lunchowe i dla dzieci oraz zmienione menu główne opracowane na podstawie analizy upodobań klientów restauracji.

Kampania rozpocznie się 9 czerwca i obejmie działania ATL, BTL i PR. Spoty będą emitowane na antenach: TVP, TVN, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, TVN Siedem, Polsat, Polsat Sport, TV4, At Media, Discovery, Animal Planet. Będą promować ofertę menu głównego i nowych kart uzupełniających. Kampanię telewizyjną wspierać będą działania w internecie. Dedykowane materiały POS pojawią się we wszystkich restauracjach.

Za kreację kampanii odpowiada agencja STGR, a zakupem i planowaniem mediów zajmuje się MediaOn. Obsługę PR zapewnia Practum Consulting.

Do czasu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się uzyskać więcej informacji na temat czasu trwania tej kampanii i innych projektów reklamowych firmy, a także ustalić, czy współpraca pomiędzy Sfinksem a agencją STRG ma charakter projektowy, czy jest długofalowa.

Sfinks Polska zarządza obecnie 112 restauracjami, w tym siecią 97 restauracji Sphinx, 9 restauracjami Chłopskie Jadło i 6 restauracjami Wook.