M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wzmocnienie Momentum Worldwide

Tomasz Wygnański | 10 czerwca 2010, 06:00

Do agencji dołączyli: Maciej Biedroń jako senior art director, copywriter Dominik Łabuzek oraz Agnieszka Turowska i Aneta Mamos-Domańska na stanowiska senior account managerów.

Wzmocnienia są związane z pozyskaniem dwóch nowych klientów, ale agencja nie podaje na razie ich nazw.

Dział kreacji Momentum Worldwide został wzbogacony o dwóch pracowników. Maciej Biedroń jako senior art director dołączył do agencji z Euro RSCG 4D. Do jego największych klientów należały takie marki, jak: Coca-Cola, Samsung, Link4, Vichy. Doświadczenie zdobywał także w EP Creative Services. Jednocześnie Dominik Łabuzek objął stanowisko copywritera. Wcześniej współtworzył projekty w agencjach Y&R Brands, Euro RSCG 4D i G7.

Z kolei do zespołu client service prowadzonego przez Monikę Szadkowską-Jurek dołączyło dwóch senior account managerów. Agnieszka Turowska w ciągu ostatnich sześciu lat pracowała w VA Strategic Communications. Do jej największych klientów należały takie firmy, jak: Bosch, Danone, Reckitt Benckiser, Pfizer, Commercial Union, Teva czy Wyborowa. Doświadczenie zdobywała także w Banku DnB Nord Polska, gdzie jako specjalista ds. marketingu współtworzyła strategię marketingową.

Z kolei Aneta Mamos-Domańska przeszła do Momentum Worldwide z agencji White Rabbit, gdzie jako account supervisor opracowywała platformy komunikacyjne ATL i BTL dla Aviva Commercial Union i Banku BGŻ, koordynowała także projekty przetargowe. Wcześniej w Change Integrated pracowała m.in. dla Jelfy, a w CPM prowadziła projekty BTL dla: Nivei, Masterfoods czy BZ WBK.

Zespół client service wsparła też Aneta Hadyś jako junior account executive.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,