Kraj

"Dr House", "Californication" i "DD wakacje" w letniej ofercie TVN

Stacja telewizyjna latem tego roku zaproponuje ofertę programową i reklamową mocno nakierowaną na wielkomiejskiego widza.

Biuro reklamy TVN ruszyło z promocją letniej oferty reklamowej. Jej hasło brzmi: “Takiego lata, jakie dotąd znaliście w TVN, już nie będzie!”. Opracowanie ramówki letniej ma zapewnić marketerom jak najbardziej efektywne dotarcie z komunikacją nie tylko do grup ogólnych, ale przede wszystkim do grup miejskich, bardziej wykształconych, o większych dochodach.

Na antenie TVN pojawią się m.in. nowe sezony seriali USA: “Californication”, “Bez śladu”, “Dowody zbrodni”, premierowy program na lato “Dzień dobry wakacje”, Orange Warsaw Festival oraz pierwsze dwa sezony Dr. House’a. W pasmach filmowych wyemitowane zostaną m.in. 5 części przygód Harry’ego Pottera oraz trylogia “Władca Pierścieni”.

Według stacji propozycja reklamowa zapewni m.in. szacowany wzrost średniego GRP w grupie podstawowej o minimum 20 proc. w porównaniu z latem 2009 r. oraz utrzymanie atrakcyjnego kosztu dotarcia w zakupie cennikowym umożliwiającym optymalizację kosztu dotarcia do grup docelowych.