Kraj

Reckitt wychodzi z reklamą poza telewizję

Prowadzona właśnie kampania nowego wariantu Vanisha jest pierwszą odzwierciedlającą nową strategię komunikacji marketera - zakładającą reklamowanie się w wielu mediach, nie tylko w TV.

Reckitt Benckiser wprowadza właśnie na rynek Vanish Oxi Action Extra Hygiene, odplamiacz o właściwościach bakteriobójczych.

Kampania reklamowa nowego produktu, jak twierdzi marketer, jest najsilniejszą w historii brandu. Jak mówi Emilia Bryl, odpowiedzialna za markę Vanish w dziale marketingu Reckitta, dlatego że zmienia się strategia komunikacji produktów marketera. Dotychczas kampanie reklamowe prowadzone były głównie w stacjach telewizyjnych. Teraz ich zasięg zostaje poszerzony o kolejne kanały komunikacji, bez ograniczania wydatków na telewizję. Kampania nowego Vanisha jest jedną z pierwszych prowadzonych w myśl tej strategii. Do trwającej już kampanii w telewizji wkrótce dołączą aktywności reklamowe w internecie, a jesienią dodatkowo zostanie włączony również outdoor – po raz pierwszy w przypadku Vanisha.

Dodatkowo aktualna kampania Vanish Oxi Action Extra Hygiene jest pierwszą w historii obecności marki na polskim rynku, która powstała lokalnie w Polsce – zarówno pod względem kreacji, jak i produkcji i realizacji. Będzie ona adaptowana na innych rynkach europejskich.

Za kreację reklam odpowiada Euro RSCG Warsaw, za planowanie i zakup mediów – MPG.

Vanish Oxi Action Extra Hygiene wprowadzany jest przez Reckitta na większości rynków europejskich stopniowo od początku br. Jest to uniwersalny odplamiacz do tkanin zarówno białych, jak i kolorowych, o właściwościach bakteriobójczych. Wariant ten uzupełnia dotychczasową ofertę marki, w której znajdują się już m.in.: Vanish, Vanish Oxi Action i Vanish do tkanin białych.