Netia przygotowała nową ofertę: szybki dostęp do internetu 20 Mbit/s dla klientów indywidualnych i firm już od 59 zł miesięcznie. Klienci indywidualni mają teraz do wyboru (w zależności od technologii) dostęp do internetu w trzech cenach: 49 zł (1 lub 4 Mb/s), 59 zł (6 lub 8 Mb/s) lub 69 zł (10 i 20 Mb/s) miesięcznie (brutto). Kupując internet w pakiecie z telefonem, otrzymuje się rabat w wysokości 10 zł miesięcznie na internet oraz router Wi-Fi za 1 zł.
Tę ofertę operator promuje w kampanii reklamowej w telewizji (spoty 15- i 30-sekundowe), radiu i prasie. W reklamach występuje aktor Tomasz Kot, będący twarzą Netii. Tym razem wcielił się on w rolę dentysty z wiertłem szybkim niczym internet Netii.
Kampanię reklamową przygotowała agencja Brasil, za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.