Kraj

Szybki jak... dentysta [wideo]

W nowej reklamie Netii Tomasz Kot wcielił się w rolę stomatologa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWMeoujsGNS4%22%7D
Netia przygotowała nową ofertę: szybki dostęp do internetu 20 Mbit/s dla klientów indywidualnych i firm już od 59 zł miesięcznie. Klienci indywidualni mają teraz do wyboru (w zależności od technologii) dostęp do internetu w trzech cenach: 49 zł (1 lub 4 Mb/s), 59 zł (6 lub 8 Mb/s) lub 69 zł (10 i 20 Mb/s) miesięcznie (brutto). Kupując internet w pakiecie z telefonem, otrzymuje się rabat w wysokości 10 zł miesięcznie na internet oraz router Wi-Fi za 1 zł.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyrA6v5F841M%22%7D

Tę ofertę operator promuje w kampanii reklamowej w telewizji (spoty 15- i 30-sekundowe), radiu i prasie. W reklamach występuje aktor Tomasz Kot, będący twarzą Netii. Tym razem wcielił się on w rolę dentysty z wiertłem szybkim niczym internet Netii.

Kampanię reklamową przygotowała agencja Brasil, za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.