M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dzielenie obowiązków rodzicielskich opłaca się

Agata Małkowska-Szozda | 14 czerwca 2010, 06:00

Startuje kampania wdrażająca projekt "Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn" autorstwa Szkoły Mistrzów Reklamy.

Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich przy współpracy merytorycznej Departamentu Analiz Ekonomicznych i Prognoz w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej realizuje kampanię wdrażającą projekt pt. "Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn”. Jest to systemowy projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Założenia projektu będą realizowane poprzez ogólnopolską kampanię telewizyjną (TVP, Polsat Media, ITI, Discovery Media, At Media) kierowaną do ogółu społeczeństwa oraz do kobiet i mężczyzn w wieku 20-40 lat zaangażowanych w obowiązki rodzicielskie.

Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości społeczeństwa na temat korzyści dzielenia obowiązków rodzicielskich i zawodowych przez obie płcie.

Kampanię planuje i zrealizuje dom mediowy Vizeum Polska. Zaplanowano dwa uderzenia: lipiec-sierpień oraz listopad-grudzień. Za przygotowanie dwóch spotów ("Fakty" i "Spełnieni") odpowiada Szkoła Mistrzów Reklamy przy ALK. Produkcją zajęło się studio Dragonfilms, reżyseria: Nono Dragovic.

Szkoła Mistrzów Reklamy przy ALK zdobyła ten budżet w przetargu, do którego startowało 11 agencji reklamowych. Nazw agencji ani wysokości budżetu nie podano.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,