M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Globalny deal Unilevera i Apple

( red. ) | 14 czerwca 2010, 06:00

Unilever podpisał ekskluzywną w swojej kategorii umowę na reklamę mobilną swoich produktów w urządzeniach Apple.

Unilever podpisał w pierwszej dekadzie czerwca wart wiele milionów dolarów deal związany z reklamowaniem swoich produktów w mobilnych urządzeniach Apple w ramach platformy iAd na całym świecie w ciągu najbliższych 6 miesięcy.

Dołączył do takich marketerów, jak: AT&T, Best Buy, Campbell Soup Co., Chanel, Citi, DirecTV, Geico, General Electric, JCPenney, Liberty Mutual Group, Nissan, Sears, State Farm, Target, Turner Broadcasting System i Walt Disney Studios. Ogólnie wszystkie umowy dały Apple 60 mln dol. przychodów, a więc połowę wartości reklamy mobilnej w USA w drugiej połowie tego roku.

Przedstawiciele Unilevera uważają, że w ciągu następnych kilku lat znacząco wzrośnie dostęp do internetu poprzez urządzenia mobilne. Za dealem z Apple przemawia to, że ok. 60 proc. iPhone'ów i innych produktów Apple sprzedaje się poza USA.

Pierwszymi markami, które będą reklamowane, są: Dove Men Plus Care, Axe, Lipton i Ben & Jerry's.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,