Kraj

PBC wyda polskie wersje światowych raportów o innowacjach w prasie

PBC chce upowszechnić wiedzę o trendach na rynku wydawniczym.

Polskie Badania Czytelnictwa wydadzą dwa raporty poświęcone innowacjom na rynkach wydawniczych z całego świata przygotowane przez firmę Innovation Media Consulting Group. Oba raporty – “Innowacje w prasie codziennej” oraz “Innowacje w czasopismach” – zostaną opublikowane w polskiej wersji językowej.

Raport “Innovations in Newspapers” wydawany jest przez firmę Innovation Media od kilku lat i dystrybuowany przy okazji Światowych Kongresów Wydawniczych organizowanych przez WAN. Po raz pierwszy obok wersji angielskiej, hiszpańskiej i niemieckiej pojawi się jego polskie wydanie. Publikacje będą sprzedawane w cenie 390 zł.

Partnerami wydawniczymi firmującymi oba raporty są Światowe Stowarzyszenie Wydawców Gazet (WAN) oraz Międzynarodowa Federacja Prasy Periodycznej (FIPP), a w Polsce PBC.