Przetargi

Cohn & Wolfe dla PlayStation

Umowę z agencją Sony zawarło co najmniej do końca I kwartału 2011 r.

Agencja Cohn & Wolfe, część holdingu Grey Group, zwyciężyła w przetargu organizowanym przez spółkę Sony Computer Entertainment Polska na obsługę PR marki PlayStation 
w Polsce. Kontrakt z SCE Polska został podpisany do 31 marca 2011 r. z możliwością przedłużenia. Cohn & Wolfe zaczęła pracę dla PlayStation od początku czerwca.

Agencja będzie wykorzystywać także globalne doświadczenie sieci Cohn & Wolfe, w tym dedykowanego działu odpowiedzialnego 
za projekty dla klientów z branży rozrywkowej w San Francisco, którym kieruje Melissa Schumer.

Osobą bezpośrednio odpowiedzialną w Cohn & Wolfe za prowadzenie i koordynację działań dla PlayStation będzie Anna Prus, którą wspiera zespół specjalistów w relacjach z mediami (Iwona Janicka 
i Wojciech Liczkowski z Cohn & Wolfe), aktywnościach w mediach społecznościowych (Adrian Słojewski z Cohn & Wolfe), celebrities management (Jarosław Hendzel z Grey Group, przez wiele lat związany z RMF FM) i product placement (Anna Gołębicka z Grey Cells, wcześniej 
m.in. w TVN) oraz digital (Krzysztof Kosz z agencji Argonauts).