Zagranica

IPC Media zamyka sześć swoich tytułów i zwalnia 115 osób

Mniej niż miesiąc od momentu wchłonięcia IPC Media przez koncern AOL Time Warner wydawca ten w ramach oszczędności zamknął sześć...

Mniej niż miesiąc od momentu wchłonięcia IPC Media przez koncern AOL Time Warner wydawca ten w ramach oszczędności zamknął sześć tytułów i i zredukował zatrudnienie o 115 osób. Likwidowane niszowe magazyny: “The Woman Journal”, “Your Life”, “Your Garden”, “Homes & Ideas”, “Marie Claire Health & Beauty”, “Practical Parenting’s Complete Guide to Pregnancy” zostaną zastąpione jednym tytułem skierowanym do rodziców – “Practical Parenting”. “Musimy skupiać się przede wszystkim na inwestycjach w nasze kluczowe brandy, które przynoszą nam największy dochód. Ta decyzja wynika również z tego, że jesteśmy teraz częścią AOL Time Warner” – powiedział Sly Bailey, CEO IPC Media. IPC Media wstrzymało także swoją działalność eventową pod nazwą IPC Live, mimo że Bailey twierdzi, iż IPC Media wciąż jest zainteresowana uczestnictwem w eventach i wystawach jednak tylko jako właściciel licencji na brandy, a nie jako organizator tego typu imprez.