M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Schulz z budżetem na nawozy

Agata Małkowska-Szozda | 17 czerwca 2010, 06:00

Inco-Veritas SA wybrało agencję do obsługi linii nawozów sztucznych.

Inco-Veritas SA, producent nawozów ogrodniczych Florovit i Florovit Eko, powierzył agencji Schulz Brand Friendly budżet kreacji oraz realizację materiałów do kampanii produktowo-wizerunkowej. Specjalnie na potrzeby promocji nawozów mineralnych Florovit i organiczno-mineralnych Florovit Eko zaprojektowana została kampania ATL bazująca na trzech spotach reklamowych. Dodatkowo w prasie ogrodniczej ukazały się reklamy Florovit Eko autorstwa agencji.

Przygotowaniem kampanii telewizyjnej obu marek zajęła się Effective Media. Emisje TV zostały zaplanowane do końca br. z największym naciskiem na udział TVP (plan mediowy nie został podany).

Główny cel kampanii Florovit Eko to przekazanie informacji o nowym produkcie oraz zachęcenie konsumentów do wypróbowania nawozu jako sposobu na uzyskanie pięknego ogrodu przy zachowaniu dbałości o środowisko naturalne. W przypadku Florovitu cel kampanii to budowanie wizerunku marki.

Inco-Veritas przekazał agencji Schulz budżet obu marek po przetargu. Nie wiadomo, ile agencji brało w nim udział ani jakie to firmy.

Czytaj więcej na temat: , , ,