MyEcolife to dzieło Kingi Nowakowskiej, która przez 11 lat kierowała Call Center Poland. Dwa lata temu postanowiła powołać firmę oferującą certyfikowane produkty spożywcze, naturalne środki czystości i kosmetyki. Teraz MyEcolife uruchomiła program konsumencki. Dzięki niemu klienci firmy dołączający
do EkoSpołeczności kupującej produkty MyEcolife po cenach porównywalnych z cenami tradycyjnych produktów.
Konsument, który przystępuje do EkoSpołeczności, staje się EkoPrzyjacielem MyEcolife. Oprócz bonusów do swoich zakupów otrzymuje od firmy własny sklep internetowy z ekologiczną żywnością i naturalnymi środkami czystości. Magazyn i transport leżą
po stronie MyEcolife. EkoPrzyjaciel ma za to duży wpływ na promocję sklepu i wachlarz produktów. Już powstało kilkaset sklepów. Firma przewiduje, że do końca tego kwartału będzie ich około 3 tys.
– Wiedzieliśmy, że naszymi najlepszymi rzecznikami są konsumenci, którzy pokochali produkty MyEcolife za ich oryginalność, a dodatkowo są niezwykle świadomi ekologicznie – tłumaczy Kinga Nowakowska. – Niełatwo jest wygrać bardzo nierówną walkę z gigantami spożywczymi, którzy otwierają obok głównej swej produkcji linię bio. Dlatego zrodził się pomysł stworzenia programu EkoSpołeczności – dodaje Nowakowska.