Kraj

"SE" obniża ceny na lato

Wydawca "Super Expressu" wprowadza specjalny cennik na wybrane reklamy. Spośród wydawców dzienników na zmiany nie zdecydował się m.in. Springer i Media Regionalne. Agora nie precyzuje swoich planów na okres wakacyjny.

Biuro Reklamy “Super Expressu” (Murator SA) wprowadziło wakacyjną obniżkę ceny reklam do wydania codziennego “Super Expressu”. Dotyczy ona tylko stron redakcyjnych i wybranych formatów. Średnio wynosi ok. 50 proc. I tak np. cała strona w wakacyjnej ofercie kosztuje 32 tys. zł (64,8 tys. zł w standardowym cenniku), a połowa – 18 tys. zł (32,4 tys. zł). Obniżka obejmuje tylko okres wakacyjny.

Jak informuje Witold Trzciński, dyrektor działu współpracy z agencjami i klientami strategicznymi biura reklamy “Super Expressu”, co roku w tym czasie wydawca przygotowuje specjalną ofertę. W ub.r. była to np. dodatkowa emisja reklamy przy zakupie dwóch, a w tym roku obniżka cen.

Wakacyjnych zmian w ofercie reklamowej nie zamierza wprowadzać Axel Springer Polska i Media Regionalne. Agora nie udziela konkretnych informacji w tej sprawie. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić, czy na zmiany w ofercie zdecydowały się Presspublica i Polskapresse.