Biuro Reklamy “Super Expressu” (Murator SA) wprowadziło wakacyjną obniżkę ceny reklam do wydania codziennego “Super Expressu”. Dotyczy ona tylko stron redakcyjnych i wybranych formatów. Średnio wynosi ok. 50 proc. I tak np. cała strona w wakacyjnej ofercie kosztuje 32 tys. zł (64,8 tys. zł w standardowym cenniku), a połowa – 18 tys. zł (32,4 tys. zł). Obniżka obejmuje tylko okres wakacyjny.
Jak informuje Witold Trzciński, dyrektor działu współpracy z agencjami i klientami strategicznymi biura reklamy “Super Expressu”, co roku w tym czasie wydawca przygotowuje specjalną ofertę. W ub.r. była to np. dodatkowa emisja reklamy przy zakupie dwóch, a w tym roku obniżka cen.
Wakacyjnych zmian w ofercie reklamowej nie zamierza wprowadzać Axel Springer Polska i Media Regionalne. Agora nie udziela konkretnych informacji w tej sprawie. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić, czy na zmiany w ofercie zdecydowały się Presspublica i Polskapresse.