Kraj

Fox soczystych seriali

Fox Life inwestuje w kampanię reklamową wspierającą ramówkę stacji.

Fox International Channels (FIC) Poland ruszył z multimedialną kampanią promującą wybrane seriale oraz wizerunek stacji Fox Life. Działania promocyjne są prowadzone w kanałach z portfolio, w prasie telewizyjnej, internecie oraz portalu społecznościowym Facebook. Kampania wystartowała w piątek 18 czerwca br. 
i potrwa 4 tygodnie.

Cele kampanii to promocja Fox Life jako kanału filmowego prezentującego najlepsze seriale znanych amerykańskich studiów filmowych, największe gwiazdy oraz najbardziej oczekiwane światowe premiery, a także prezentacja najciekawszych wakacyjnych propozycji programowych stacji.

Kampania jest prowadzona pod hasłem “Fox Life – Telewizja soczystych seriali”. W jej ramach została stworzona specjalna strona www.foxlife.pl/konkurs, na której na fanów seriali: “Gotowe na wszystko”, “Grey’s Anatomy: Chirurdzy” oraz “90210”, czekają konkurs z wiedzy o serialach oraz wiele interaktywnych kwizów. Osoba, która zbierze największą liczbę punktów we wszystkich 
czterech etapach, wygra wyjazd do Hollywood.

W internecie zaplanowano kampanię odsłonową w wybranych serwisach, reklamę w wyszukiwarkach i w portalu Facebook oraz Smart Context. Dodatkowo ukażą się reklamy prasowe w wybranych magazynach telewizyjnych.

Kreację przygotowała agencja Walk The Line, działania w portalach społecznościowych poprowadzi agencja The Next Step. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy QPQ.