Kraj

Kolastyna zmienia nazwę na Miraculum

Firma zmienia strategię promocyjną i koncentruje działania marketingowe na Miraculum. Spółka zmienia też nazwę.

Grupa Kolastyna, będąca w upadłości układowej, wprowadza zmiany w działaniach marketingowych. Wiodącą marką ma być Miraculum. Dotychczas głównym brandem była Kolastyna. Jednocześnie firma planuje zmianę nazwy spółki na Miraculum SA. Na razie nie wiadomo, kiedy to nastąpi.

Zmiana strategii związana jest ze zmianą nazwy firmy. Jak mówi Urszula Pierzchała, dyrektor marketingu i sprzedaży Grupy Kolastyna SA, w upadłości układowej firma nie rezygnuje ze wsparcia dla marki Kolastyna, ale zamierza większy nacisk położyć na promocję produktów pod marką Miraculum. – Produkty oferowane pod marką Kolastyna to głównie produkty sezonowe do opalania, które potrzebują promocji w II i III kwartale, podobnie jak preparaty do depilacji Tanita – dodaje. – Pod marką Miraculum chcemy rozwijać kosmetykę pielęgnacyjną (przeciwzmarszczkową) oraz kosmetyki perfumeryjne, które wymagają intensywnych działań rynkowych przez cały rok.

Firma nie planuje przeprowadzenia przetargów na partnerów reklamowych. Wszelkie działania będzie realizować we własnym zakresie. Wartość wydatków reklamowych przeznaczonych na Miraculum nie jest znana. Firma nie podaje wielkości udziałów rynkowych Miraculum.